Pinky Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Var feilmld på to moduler. Delenr kom ikke med på denne utskriften, tror det var 1164899 for ABS/ASC, husker ikke nøyaktig nr for ZKE / ZVM. Eneste jeg merker på bilen er at ABS/ASC ikke fungerer(varsellysene tent), og at varsellys for tåkelys fremme ikke virker. Er det noen som kan si meg hva som er galt ?? Single diagnosis ABS / ASC - Status: ERROR ! 17 Drehzahlfühlerfehler vorn links Single diagnosis ZKE / ZVM - Status: ERROR ! 4 FH Relais für Beifahrerseite hinten
BoSJo Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Single diagnosis ABS / ASC - Status: ERROR ! 17 Drehzahlfühlerfehler vorn links Betyder at ABS føleren i venstre forhjul ikke sender signal/defekt Kan vere så enkelt som dårlig kontakt eller masse møkk, men kan også ha tat kvelden Single diagnosis ZKE / ZVM - Status: ERROR ! 4 FH Relais für Beifahrerseite hinten Er litt usikker på hvad dette er, men står hvertfall noe som "Relé til passasjer side bak" Tenker det er Sentral låsen venstre bak som har tullet litt, eller så er det EL vindue som der er noe gernt med. (FH står sikkert for 'Fenster Heber' (Vindues løfter)) Reset denne og se om den kommer igjen, hvis du altså ikke har noen problemer med dette bak
Pinky Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Takk, takk Men er ikke el vindu bak, skal sjekke om sentrallåsen virker der. Begynte å bli redd det var noe med airbagføleren bak, siden airbagmodulen først viste error, så ikke. Hvordan/når bruker jeg "erase error" ? Er det det samme som å resete ? Hva skjer hvis jeg bruker "erase error" ? Prøvde "erase error" på ABS/ASC, men feilen kom opp igjen på single diagnose.
Tam Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 ABS sensoren er fortsatt defekt når du har resatt feilen og da bør vel feilmeldingen komme opp på nytt ved en ny diagnose.
BoSJo Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Som TAM sier, feilen SKAL komme frem uansett hvor mye du resetter/sletter den så lenge feilen fortfarende er der. Du må jo fikse, slette feil, ta ny diagnose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå