j_b Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 Hm.... Er egentlig interessert i alt, men 14tusen for bakseter, forseter, midtkonsoll og sidetrekk foran og bak du sa?? ja!
j_b Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 Skal du ha den prisen må fremstolene være hele og veldig strøkne. er dem det da? nei, dem er ikke helt strøkne, men fine og greie! men hadde framstolene, baksete, armlene, og alle dør sidene vært veldig fine og veldig strøkne ville jeg ha ønsket mer enn 14000,-
Stramvaier Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Et vader interiør er ikke vært gull å grønne enger da bare for å ha sakt det. Dette er jo ikke noe skjeldent interiør
j_b Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Et vader interiør er ikke vært gull å grønne enger da bare for å ha sakt det. Dette er jo ikke noe skjeldent interiør nei, den er ikke det. men det er jo nesten veldig få som har veldig strøkent interiør. og vanskeligere å ha ett veldig strøkent komplett interiør med armlene, nakke puter bak og med varme i fram seter. men det er min mening. ting er verdt forskjellige for alle
opt Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Jeg kan ta det i stedet for pengene du skylder meg. Kan hente det nå i helga.
Tekko Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Hey, mye er buda på? er sinnsykt interrisert. Mvh. Tor CHr
j_b Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Hey, mye er buda på? er sinnsykt interrisert. Mvh. Tor CHr har svart pm'en din.
-Anders- Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Et vader interiør er ikke vært gull å grønne enger da bare for å ha sakt det. Dette er jo ikke noe skjeldent interiør I følge hva de går for på det norske markedet om dagen, så jo, er det verdt gull og grønne enger
Ad|oS Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Men en ting som folk gjerne glemmer er hvordan prisene på ting til bil er. Halv pris for eksempel er jo normalt på brukte deler, høyere pris ved pene deler og kanskje lavere ved stygge deler. Hva er prisen på en vaderstol orginalt? 20-25tusen? Så har du da to slike pr komplette interiør + bakseter, dørsider, taktrekk og midtarmlene. Med en totalpris på et interiør på kanskje 80tusen (pluss minus mange tusen) er jo ikke 20% av orginalpris så ille.... Ja, synes også denne typen seter er dyre, men venter man kan man kanskje finne dem billigere. Er nå også mange som ønsker denne typen interiør, noe som fører til at prisen blir satt opp. Lykke til med budrunden folkens
Gjest Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 dette er som nevnt ikke et skjeldent interiør-- men det et interiør som skjeldent selges! 14 lapper for dette tror jeg ikke er mye feil, uansett dette er penger du får igjen om du selger, jeg har prøvd . løp og kjøp sier nå jeg!
Kentan-racing.com Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 disse dørsidene er jo ikke m3 sider? m3 har jo en slags "pute" som man hviler armen mot.. kan ikke se det på disse bildene jeg da.. men kan jo være at m3 har noen uten?
FrAnKy Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Hva skal du ha for hele komplett? Setene, dørtrekk, midtkonsoll. Er veldig interisert!
Ad|oS Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 har tenkt meg rundt 14000,- for interiøret, men den som byr mest før den!
opt Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 disse dørsidene er jo ikke m3 sider? m3 har jo en slags "pute" som man hviler armen mot.. kan ikke se det på disse bildene jeg da.. men kan jo være at m3 har noen uten? Den puten har jeg aldri sett. Bilder? Forøvrig rart du ikke har blitt kvitt dette enda Johnny, lagt det ut på BMWCCN?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå