Kimeng Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Har en e30 325cab. for en stund siden gikk bensinpumpa i dass. så da kjøpte jeg ny, bosch på mekonomen. I 90-92 mod e30cab`n er det kun tankpumpe!?! jeg byttet også bensinfylter. Nå må jeg dra bilen på starteren minst en gang i 3-5 sekunder, så dra den på starteren på nytt før den starter.. om bilen ikke har stått mere enn 5 minutt så starter den vanlig igjen, men noe særlig over det så blir den slik tungstarta.. noen som har noen idè om hva dette kan være ?? blir overlykkelig for alt av tips, detta er skikkelig plagsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimeng Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 anyone? virker som bensinen må starte fra filteret el noe vær gang. har ikke noe lekkasje ell noe ell. kan det være noe feil m retur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 har noe av det samme med min e30 325...er det sån at den starter greit når den har ståt over natten.. men når det har sveve i ei stund å så dauer den.. å prøver å starte etter ei stund så kan du stå å kine.. å så starter den på 2-3 forsøk... hvis det er noe av det.. så prøv med en annen coil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimeng Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 virker som min rett og slett bare er tungstartet om den har stått lengre enn 5 minutter. virker som det tar noen sekunder før den får bensin. dette skal jeg sjekke opp i morgen ! isåfall så er den bosch bensinpumpa jeg har satt inn udugelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå