driftbimmer Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 selger en e-30 med turbokonvertert 3.5l. innvendig: det er et stort bur innvendig som går fra tårna bak til tårna foran. to fia godkjente stoler står det i. ny flocka dash,sparco ratt. utvendig: mtech kanalskjørt mtech frontanger ukjent type bakfanger. bilen ble lakkert for ca et år siden i en oransje farge.ny frontrute,nye kanaler,forskjermer,frontplate og lykter.. veldig lite rust på bilen! motor: 3.5l som det er satt på kkk27 turbo med manifold fra 745. alu trykkrør.kina intercooler(stor) flytta gasspjeld på innsuget progresiv bensintrykkregulator og 3 toms eksos girkasse fra en e-28 528i drivverk: org 325 understell med apex senkesett mellom aksel er custom laget.. ny hardy kopling nye powerflex foringer de i bakstillinga er i nylon ny bensintank bilen går ikke ordentlig ennå er noe småtteri som må justeres (bensintrykk turbotrykk tenning) eller følger det med en hel masse deler og ca 5 sett med alufelger å masse dekk. bilen er en orginal 86 modell 325i alt selges samlet bilder kommer kunne tenkt meg en pris rundt 50000/bud selges pga uhelbredelig sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel07 Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Du må slenge ut bilder i en fei... Ble hypp på se bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Sleng opp bilder!! vet du hvor mye hester som er? hvilket trykk har du kjørt på? osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 da kan jeg jo få igjen alle slangene mine og trykkrør du har lånt av meg osv først da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftbimmer Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 selvfølgelig skal du få tilbake det morten har en felg å en oljepumpe til deg her å jeg.. har vel vært oppi 0.6 i ladetrykk antall hk er ukjent for meg.. bilder kommer i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel07 Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Det blei dårlig med bilder skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg