Laudrup Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 Har låvet de bort. gir beskjed uansett åssen det ligger ann. vil helst selge de samlet også, men 500 for et er ok det.
Laudrup Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 send pm når du vil selge det da:) interisert i komplett bakstilling og fjærbein. kanskje motor og sånn også. Den er god. Eneste jeg skal ha selv her er diffen. så du vet.
Bimma /// Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Skulle hatt fjærbeina ,,, Kan kjøpe begge også eg Ute etter rask handel ... Har du travers også ???
Laudrup Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 Ja.. Dette er noe av de siste jeg tar av på bilen i og med at jeg vil ha den mobil så lenge som mulig, så jeg kan flytte på den. Kan ordne traversen også. Så du får avgjøre hvor lenge du kan vente på det? Bor du i nærheten eller?
prixmyo Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Grill m.nyrer. 300.- eller bud Bilder av det? Ikke sprekker eller noe ødelagt? 'crome' nyrer eller sorte?
Bimma /// Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Ja.. Dette er noe av de siste jeg tar av på bilen i og med at jeg vil ha den mobil så lenge som mulig, så jeg kan flytte på den. Kan ordne traversen også. Så du får avgjøre hvor lenge du kan vente på det? Bor du i nærheten eller? Bor dessverre ikkj i nærheten nei
Laudrup Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Grill m.nyrer. 300.- eller bud Bilder av det? Ikke sprekker eller noe ødelagt? 'crome' nyrer eller sorte? Jeg kan ordne bilder til i kveld. det er helt, er m-merke i grillen, nyrene er sølv.
MGR Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 send pm når du vil selge det da:) interisert i komplett bakstilling og fjærbein. kanskje motor og sånn også. Den er god. Eneste jeg skal ha selv her er diffen. så du vet. det regna jeg egentlig med:P men send pm når du vil selge;) så kjøper jeg.. helst med fjærbein også, viss du ikke har solgt de før det.P
Laudrup Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 send pm når du vil selge det da:) interisert i komplett bakstilling og fjærbein. kanskje motor og sånn også. Den er god. Eneste jeg skal ha selv her er diffen. så du vet. det regna jeg egentlig med:P men send pm når du vil selge;) så kjøper jeg.. helst med fjærbein også, viss du ikke har solgt de før det.P begge disse tingene er det siste jeg peller av bilen så det er ikke noe prob. har du muligheten til å hente delene eller? kan leveres på kløfta/jessheim
Laudrup Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Begynner å bli en del som er int. i skjermene nå, send pm med mail så skal jeg sende bilder. det blir høyest bydende eller den som henter de først som får de.
Laudrup Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 har du bilder?=) Send pm med mail så sender jeg. Kan si til alle at det er litt overflaterust nederst ved kanalen, mest inni, ikke så mye utvendig.
Laudrup Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 Kommer til å pelle av litt deler snart, har tatt si tid men.. Har en hel del elektrisk og andre karosserideler også, bare å spørre ut. Motor, gir og diff beholder jeg selv, enn så lenge. kjekt å ha litt deler i backup
conan Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Har du fortsatt det 40/60 senkesettet? Er med dempere og fjærer og i god stand? Passer det på en 86 325i tro? Har jeg oxo 51 mm?? Iså tilfelle tar jeg det... Send meg pm er du snill, og jeg kan hente i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå