Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har låvet de bort. gir beskjed uansett åssen det ligger ann. vil helst selge de samlet også, men 500 for et er ok det.

Skrevet
send pm når du vil selge det da:) interisert i komplett bakstilling og fjærbein. kanskje motor og sånn også.

Den er god.

Eneste jeg skal ha selv her er diffen. så du vet.

Skrevet

Ja.. Dette er noe av de siste jeg tar av på bilen i og med at jeg vil ha den mobil så lenge som mulig, så jeg kan flytte på den. Kan ordne traversen også. Så du får avgjøre hvor lenge du kan vente på det? Bor du i nærheten eller?

Skrevet
Ja.. Dette er noe av de siste jeg tar av på bilen i og med at jeg vil ha den mobil så lenge som mulig, så jeg kan flytte på den. Kan ordne traversen også. Så du får avgjøre hvor lenge du kan vente på det? Bor du i nærheten eller?

Bor dessverre ikkj i nærheten nei :(

Skrevet
Grill m.nyrer. 300.- eller bud

Bilder av det?

Ikke sprekker eller noe ødelagt?

'crome' nyrer eller sorte?

Jeg kan ordne bilder til i kveld. det er helt, er m-merke i grillen, nyrene er sølv.

Skrevet
send pm når du vil selge det da:) interisert i komplett bakstilling og fjærbein. kanskje motor og sånn også.

Den er god.

det regna jeg egentlig med:P men send pm når du vil selge;) så kjøper jeg.. helst med fjærbein også, viss du ikke har solgt de før det.P

Skrevet

Den er god.

det regna jeg egentlig med:P men send pm når du vil selge;) så kjøper jeg.. helst med fjærbein også, viss du ikke har solgt de før det.P

begge disse tingene er det siste jeg peller av bilen så det er ikke noe prob. har du muligheten til å hente delene eller? kan leveres på kløfta/jessheim

Skrevet

Begynner å bli en del som er int. i skjermene nå, send pm med mail så skal jeg sende bilder. det blir høyest bydende eller den som henter de først som får de.

Skrevet
har du bilder?=)

Send pm med mail så sender jeg.

Kan si til alle at det er litt overflaterust nederst ved kanalen, mest inni, ikke så mye utvendig.

• 1 month later...
Skrevet

Kommer til å pelle av litt deler snart, har tatt si tid men..

Har en hel del elektrisk og andre karosserideler også, bare å spørre ut.

Motor, gir og diff beholder jeg selv, enn så lenge. kjekt å ha litt deler i backup :D

Skrevet

Har du fortsatt det 40/60 senkesettet? Er med dempere og fjærer og i god stand? Passer det på en 86 325i tro? Har jeg oxo 51 mm?? Iså tilfelle tar jeg det... Send meg pm er du snill, og jeg kan hente i morra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...