en325ic Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 hei noen som er eller har vært plaga med gong gongen til bc? jeg sliter med at den gonger heletiden uansett om tenninga er av eller på! så den har aldri vært i drift på di 5 åran jeg har hatt biln. jeg har en mistanke om at det er computeren som er gåen! kobla til tester i dag å leste feil minne mens den gonga! var feil minne på T1 og det er en hvit ledning med rød stripe som går til bc. noen som har peiling? håpe det kunne være noe anna en bc som er gåen
en325ic Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 litt førenkla. er det noen som har vært borti at gonggongen gonger konstant?
en325ic Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 den som lager lyd når man slår p åtenninga og når tempen e under 3 grader. den e i førbinnelse med kjøre computern
en325ic Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 er det kansje noen i tromsø som har den store kjøre computern liggende eller at jeg kan låne den før å prøve?
en325ic Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Hehe er dette et tullespørsmål? http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ Nr 8 på bilde! er ikke tulle spørsmål... e d kun mæ i hele norge som kansje plages med dette?
opt Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Funker utetempmåleren da? Hvis den ikke funker vil det kanskje virke inn?
Loffen Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Skru ned dekselet over pedalene. Gongen sitter festet i dette. Ta av ledningene og mål signalet. Evt. test gongen for å se om den "henger seg opp" når den får signal.
en325ic Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Funker utetempmåleren da?Hvis den ikke funker vil det kanskje virke inn? temp målern virker ja!
en325ic Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Skru ned dekselet over pedalene. Gongen sitter festet i dette. Ta av ledningene og mål signalet. Evt. test gongen for å se om den "henger seg opp" når den får signal. har skrudd laus dekslet! gongn har vært frakobla i over 5år. utsatt det litt har målt å sjekka strøm! alt e ok har nettopp bytta gonggong å samme problemet er enda der! gonggongen får to signal fra bc en til temp og en til memory/alarm så det er det jeg lurer på er om det er selve bc som klikker at en sperre diode eller noe som er gåen! venter på svar fra en kar her i tromsø han har den store bc. så skal jeg bytte over får å se om problemet forsvinner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå