kuanov Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Joda, morsomt å skru bare en finner ut av ting Her er måten jeg fikk ut bryteren...
HaakonE34 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Fine bilder der! Er det ei pære som sitter inni der? Eller diode? Kan den bare byttes eller må den loddes på?
kuanov Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 Det er en diode som sitter i kontakten. Men den var loddet på noen vanskelige plasser, så d blir vel til at jeg bestiller ny. Fant også ut at det er en kontakt nede ved gear-spaken, mulig det er den om er deffekt på din bil. Er del nr. 2 på bildet, og koster kr. 240,- Vet ikke hva den kontakten sender signal til, men det er sikkert den skal registrere om bilen står i P eller N, er jo kun da bilen kan startes. Mulig den har funksjon nr2, som er å sende signal til den digitale indikatoren i kombi-instrumentet.
BoSJo Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Nr 2 er signal til IC og hjerne ja, og man skal samtidig passe å kjøpe korrekt kontakt til bilen sin hvis man skal bytte denne. Farver og stikk variere på denne. Om jeg ikke husker feil, er det også denne man Jumper når man bygger om til manual kasse. Skal dog nevnes at man også kan om programmer IC Chippen til å skjule info i IC hvis man bygger om....men det koster self.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå