Rabies Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Som nest siste skritt på veien mot EU-godkjenning demonterte jeg høyre hovedlykt pga. skeivt lys. Da fant jeg ut at klipsene som holder reflektoren fast til justerings-skruene var knekt. Er det en grei jobb å bytte disse? Eller kan de eventuelt limes og fungere som før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Er det den plast tingen med kuleledd i enden inni lykta du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Er det den plast tingen med kuleledd i enden inni lykta du tenker på? Knakk den selv for et par uker siden men har satt i et annet "stag". Prøvde å lime den men det funka heller dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Ja, det er den plastklipsen som holder fast reflektoren inni lykta. Var det bare å skru den ut? Har ikke hatt tid til å pirke så mye i dag. Får vel se på det i morgen igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Fikk de ut de jævlene, så nå må jeg bare skaffe nye å sette inn. Var bare å skru dem ut i tilfelle noen skulle lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Tar opp igjen denne tråden jeg, da bavaria av en eller annen grunn ikke kunne skaffe disse klipsene, og jeg må ha dem for å få bilen eu-godkjent. Hvor kan jeg få tak i disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 Bøøømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 går ikke... må limes... har spurt selv... jeg hadde heldigvis en pinne igjen på de, så jeg limte på baksia... funker fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 Ok, så de kan skaffe hele lykta, men ikke to små deler til samme lykt? Høres ut som et sleipt triks for å tjene ekstra penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Ossen pinner er dette? Er det de som står der du kan sette inn sånn sak til automatisk justering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå