Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt, hvor er det billigst å få tak i m-tech II hekk til e46. Eg skal ha til sedan. Ingen som har en liggende som de vil selge kanskje??

Har sett på gs, men der er det bare orginal, som koster 5400kr + 1300kr for "diffusoren" og det er jo spinndyrt!

koed ser ikke ut som selger løst heller...

Så hjelp! Noen som vet??

Finnes det eventuelt en annen fanger som ser bra ut på e46?? Legg inn bilde isåfall :)

Skrevet

Har jo forskjellige hekker der, men det meste blir liksom litt jalla..med mye hull og netting og greier..og det vil eg ikke ha..

Vil helst ha mtech II. Mener eg har set en side som laget kopi fanger, men klarer ikke finne den igjen..

Kunne hatt m3 hekk også viss det er muligt å finne..

Skrevet

Koed skaffer også. Bare slå inne delenr du finner på GS i søkefelter under "Indkøbskurv" så får du prisen.

Men det lønner seg heller å kjøpe komplett sett og selge framfanger og sideskjørt om du ikke har bruk for det. 6700 + mva for komp. på koed.

Skrevet

Ok takker fre, den skal eg vurdere. Synd det er så tungvint å kjøpe hele pakka å så selge videre men ..skal tenke litt på den ja..

Skrevet

Noen som har tips??

Har veldi lyst på ACS rompa, men finner den ikke noen steder:( Noen som vet om forhandler????

Skrevet
Noen som har tips??

Har veldi lyst på ACS rompa, men finner den ikke noen steder:( Noen som vet om forhandler????

Koed :)

Skrevet

Å? Finner ikke noe på sida deres jo? Men hva koster denne da? HAr du noen bilder av den :D

Skrevet

Se der ja :D

Er denne typen eg vil ha

BMW01_SEPTE_01.jpg

Denne har eg ikke sett før, men var ikke så gærn den heller.

e2530b66e4.jpg

Men er disse greiene hele hekkskjørt eller er det sånne add-on'er?

Har du noen mulighet for å sjekke pris på disse til meg fre, på mandag kanskje? Er vel redd de ligger bra i pris for å si det sånn men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...