Djsen6 Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Har en bmw 320i med en feil som jør at bilen mister mye effekt og er orginal... Blei sånn etter en kjøre tur.. Har kjørt sånn i ca 2 uker å har hatt bilen inne på verksted for å kjøre en diagnose på bilens computer.. kom fram til lamdasonde jord feil, og den ble slettet.. men fikk vite at motoren ikke gikk på alle sylinderene.. Så byttet allle pluggene og gikk igjennom coilene men kan jo ikke si man fant noe feil, men har desverre ikke fått målt dem. Men som sagt så går motoren på et slikt vis, at hvis man tråkker gassen helt i bånn så får du merkverdig rar lyd som om den får feil blanding eller at en coil er gåend på motoren helt til turtallsperren. men tråkker man forsiktig på gassen så går motoren som den skal opp til sperra. Og dette gjelder også når jeg kjører på vei! Det er en slags broomle lyd pluss at bilen bakker ujevnt! Har prøvd med injectionCleaner, byttet filter og noe andre små ting... Men ingenting ser ut til å hjelpe... Noen som har vært borti noe lignende som mitt problem eller noen som vet va som er feilen? Alle svar som kan gi'es tar jeg gledelig imot:) MvH Alex...
en325ic Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 hei. hvilket verksted har du vært på? sånn type motor trøbbel kan være vaskelig å feilsøke på! er ikke sikkert det er noe feil i motor, kan være styreenhet! sjekk om det er fukt i stikket eller inni lomma der styreenheten ligger. er kjedelig når motorn oppfører seg sånn! kan ikke gi et konkret svar på dette, men få tatt diagnose når feilen er fremme!
toomas Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Har hatt tilsvarende problemer på to av m50 motorene mine . ene gangen var det en coil. og andre gangen var det vanosen
Djsen6 Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 Hmm... Skal sjekke inntaket til styreenheten å coilan.. Å som det e ganske stor forskjell fra kald og varm motor...
cmito Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Fant du ut av feilen? åssen sjekker man vanosen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå