Bmwray Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Hei. Jeg så på orginal fangeren at det er sånn plast striper i midten på fangeren som det går an og fjerne men den sitter fast øverst i den lille lista som sitter fast i fangeren men det er vel bare til og skjære vekk Er det noen her inne som kjører med orginal e36 fanger som har fjernet det gamle plast stripene i fangeren og satt i netting som kan legge ut et bilde?
Eksos Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Annbefaler deg å ikke gjøre det iallefall, ser jalla ut
Bmwray Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 hmm, har du noen bilder da? Er redd det kansje ser jall ut jeg også for når man førstes har skjært vekk og satt inn netting så får man ikke gjort om på det og da er jo fangeren ødelagt! Jeg skal også ha på en dtm leppe.. Gidder ikke kjøpe m3 fanger da det koster fort 5000kr ferdig lakkert også må den monteres, Har lagt opp til defa i fangeren min som jeg ikke vil fjerne heller Det beste er jo m3 fanger men det koster mye mere penger også blir ikke bilen noe spesielt lavere forran heller også er det så mange som har m3 front så jeg tenkte og prøve noe annet som er enklere og rimligere
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 ser VELDIG jalla ut.... vet om en her som har gjort det... ser über teit ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå