BMWJokke Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Hei. Har dere noen forslag til hva mer jeg kan gjøre? bilder under. Det er en 318i. 1,9L. Det som er gjort: Angeleyes Xenon i tåkelys Senket 45-20 LED Baklykter 19" Felg Rieger GT frontleppe Rieger bakrutesenker Øyelukk Effektpotte. Forslag?
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 var fin den ikke en m-tech men uansett flott litt usikker til den ovale potta, men men
Torek Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Sorte nyrer og noen litt mindre "bling" felger? Var veldig fin den der!
ChrZZ Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Speil, gutt! Speil! Og en eller annen form for bakfangerleppe som kan døttes på den originale bakfangeren. Ellers: MEGET pen! Hva slags farge er det? Ser nesten lilla ut?
Astri Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Må du gjøre noe mer med den da? Syns den va flott som den e eg:
BMWJokke Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 De er ikke så bling faktisk Tenkte å lakke grillene sorte ja. Hadde ikke blitt litt mye med bakfangerleppe uten sideskjørt altså? Og de speila. er de vanskelige å montere? Altså el justerbare M3 speil? men burde jeg ha de i min farge eller bare la de være sorte? Karbon hadde blitt stygt... Bilen er Orientblå! Takk alle
Johnny Bravo Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Speil gjør susen ja, billigere oppgradering som gjør så mye med bilen får du ikke Lakk de i bilens farge. Ikke vanskelige å montere, må av med dørtrekk enest... likte igrunn felgene jeg da
BMWJokke Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 okei, Kanskje jeg skal få kjøpt meg ett par M3 speil da;) hehe^^ Hvordan tror dere at det hadde sett ut med sort grill da? med blå bil, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå