Gå til innhold

**KRAFTIG NEDSATT** vurderer å selge E36 325 "lekebil&a

Pestario
 Share

Anbefalte innlegg

Da er tiden kommet for å skifte bil pga familieforøkelse. Må da selge min gode E36 320/325. Dette er prosjekt jeg aldri har gjort ferdig. Er originalt en 320, men har begynnt å gjøre den om til 325. Bilen går og har vært i daglig bruk hele tiden. Dette er en ordentlig lekebil :0D

M50B25 motor med tilhørende hjerne/ledningsnett og girkasse

Sebring grenrør

Supersprint eksosanlegg

Fjernet kat.

Chip

Pipecross luftfilter

K&N powerblanket for enda kaldere luft

Dette er vell det som er gjort for effekten sin del. Regner med at den ligger på 210 (+?), og går faktisk overaskende godt. Har diffen fra M50B20 modellen, da dette gir enda bedre aksellerasjon. Har også satt på et Hartge fjærbenstag forran. I tillegg sitter det helt klare blinklys forran, og originalt sotede, E-merkede baklykter på den.

Bilen er EU ok i år, så 2 år til neste gang. Bremseskiver og klosser er skiftet i år, sammen med opphengskuler forran.

Bilen står nå på 16" M3 felger, 2 bra dekk, og 2 ikke fullt så bra... Følger med ett sett med 15" alu vinterfelger, trenger nye dekk der også + 2 15" alufelger som ble igjen etter ombygging. De dekkene er kantslitte, men ikke brukt på denne bilen før.

Det er noe småplukk på den da. Fikk slått inn kanalen så vidt framme på pasasjer siden, dette kan fikses hvis du kan å sveise litt. Er også noe rust på den, under bagasjelokket, og noe flekker på panseret etter de som lakkerte den før jeg kjøpte den. Har skiftet døren på førersiden, men ble noe kluss med den elektriske vindusheisen så har konstant litt glipp på vinduet. Ble også problemer med sentrallåsen under bytte. Har ikke orket å se på det bare. En ting til, etter motorbytte så klikket varmeapparatet. Blåser etter hvor fort du kjører, og blåser bare varmluft. Dette skal visstnok bare være en kontakt, men jeg har ikke rukket å lete etter den. Må bli kvitt bilen fort, da jeg har en annen bil på hånden. Eksosen plystrer litt, men det er fordi det er glippe i en skjøt. Denne kan uten problemer sveises. Hadde planer om å gjøre det selv, men som sagt, prøver å få bort bilen.

Denne bilen går veldig godt, er god og stabil å kjøre, elektriske speil, eletriske vinduer forran, sentrallås, setevarmere, takluke, ligger ledninger klart til stereoanlegg og helt ny frontrute.

Bilen har gått ca 280.000, men motoren og girkassa har kun gått 170.000.

Følger med en hel haug av deler:

Lmm til M50B20 motoren, M50B20 motor, 325 forstilling og bakstilling untatt diff og halve drivakslinger, ledningsnett til M50B20, flere dekk og felger (se lenger opp), et par mellomakslinger +++

For mere info, PM. Sjekkes flere ganger daglig!

Må se ann budene før jeg selger, men vil helst ha høystbydende over 60.000.

3xgzmowktlhjr3uo0vjd.jpg

ar97rwep2xbhqh1winyb.jpg

75hc32mdiheq8m4ahfm0.jpg

9r90o8hl8j3983x9ks6i.jpg

0puemepc71w2kz70yp1t.jpg

**EDIT; ALT går nå til førstemann med 50.000,-

**EDIT; 45.000,- nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar