Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg gjorde akkuratt det samme på min 86` 325. Jeg måtte da tilslutt bruke tenningsrekkefølgen på motoren å se hvor fordeleren ga strøm etter hvert som jeg vred på svinghjulet. F.eks når stempel 3 er på topp, så skal den ledningen hvor fordeleren i fordelerlokket står på kobles på pluggen til denne sylinderen. Å sånn gjør du på alle sylinderene i tenningsrekkefølgen :shock: Det finnes sikkert en enklere måte, men det var i alle fall dette jeg endte opp med tilslutt. Og det funka etter 2 forsøk :lol:

Posted

Blir litt vanskelig da ledningene ligger pakket godt inn i en plastikksamler. Husker det var et jævlig stress å få di nedi den boksen der. Men skal se hva jeg får til i morgen. Nå er det leggetid :lol:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...