Frode_E30 Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Har rota litt nå, hvilken pluggledning skal hvor på fordeleren? Står desverre ikke merket siden det er en uoriginal fordeler. M20b25 fra 86.
Steven Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Jeg gjorde akkuratt det samme på min 86` 325. Jeg måtte da tilslutt bruke tenningsrekkefølgen på motoren å se hvor fordeleren ga strøm etter hvert som jeg vred på svinghjulet. F.eks når stempel 3 er på topp, så skal den ledningen hvor fordeleren i fordelerlokket står på kobles på pluggen til denne sylinderen. Å sånn gjør du på alle sylinderene i tenningsrekkefølgen Det finnes sikkert en enklere måte, men det var i alle fall dette jeg endte opp med tilslutt. Og det funka etter 2 forsøk
Frode_E30 Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Du kunne ikke være så snill og lese av på din bil?
Steven Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Blir litt vanskelig da ledningene ligger pakket godt inn i en plastikksamler. Husker det var et jævlig stress å få di nedi den boksen der. Men skal se hva jeg får til i morgen. Nå er det leggetid
Frode_E30 Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Det står med hvit skrift på kablene Hadde vært supert om du gidder! Skal benke på tirsdag skjønner du..
Steven Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Aaa, men har uoriginale kabler. Men skal se på det i morgen. Ta å bump denne tråden tidlig i tilfelle jeg glemmer det ut
Frode_E30 Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 Fant et gammelt fordelerlokk som var merket med alle tallene=P
Steven Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Okidoki, hadde ikke tid til å sjekke det i dag heller så Har skrudd på min bil helt til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå