Gå til innhold

e30 facelift 325 turbo


Jorni
 Share

Anbefalte innlegg

lurte på og selge mitt nesten avslutta projekt.pga familie behov. det er egentli en 316 88mod bil men satt i en 325 tubro motor. 87mod. det som er gjort med bilen. spax 60/40 senkesett med justerbare dempere.325 bakstilling(skiver bak) nytt interiør og dash. 90 intre med høyde justerbare seter.grått intre. powerfleks foringer rundt om under.(lilla typer)gule i diff.sotede ruter rundt om. veldig lite rust. noe overflate rust neders på front platen. is leppe og øye lokk. m3 speil kan medfølge om ønske. 17" vanelige hjul. ikke sikker på merke. 215/40. slitt bak;) motoren er akk satt i bilen. det er helt nye mahl lav komp stempel. nye rådelager og råder. ikke værsting greier men sterkere en orginale. toppen er nyoverhalt og nye tettninger. sitter også en turbokam på den. er ikke sikker på merke. kam for og få mere jevnere drag ettersom jeg forsto.sitter også en forsterket getrag 260 kasse på den med forsterket mellom aksling. chippet hjerne. chippet om til turbo oppsettet. har kjørt med bilen nå i 14 dager og er veldig fornøyd. men det trenger noen fin justeringer og litt små skruing til.bunnpanne pakning.bare rbukt paknings stoff der fra før som ikke klarer og holde. og sku ha justert bensin trykk elr fått på datasprut. ettersom det er tenningsbank nå.sitter noen 290cc dyser i og bensintrykksregulator. får for mye bensin på laft og for lite på høyt virker det som. 3" eksos hele veien. t3 turbo og cosworth icooler. bilen er euok nå i april og tuv papirer på senke sett følger med. flere bilder kommer. tenkte pris rundt 50 etter det er ca det den har kostet meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...