steffen- Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 vurderer og selge min 318is. bilen har blitt pusset opp igjen i vår. alt er nytt utvendig og noe innvendig : ) ting som er på bilen: - sachs dempere og apex fjærer - 2,5" eksos til kat og samme ut igjen ny SIMONS bakpotte dobbel utblås - nye Mfangere, - nye lykter rundt om hele. - nye Mspeil - nye m lsiter - ny lakkert, enda ikke polert. - 18" felger (8x18" 225 40 18) - er så mye nytt på den ser lar bildene tale for seg selv. bilen er en 92 model og har snart gått 300k. men alt ser ut til og være bra : ) EU godkjent i februar. skiftet da simring på girkassa, ny frontrute, og bremserør bak. hvertfall noen bilder bud over 50k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Siden jeg trenger ny bil snart så gir jeg deg et fint bud på 25k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 26 tusen ifra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 hoho...her spar vi på...lurer på om jeg skal si 27 XD Nei, vær snill med selger og ikke gi ham tullebud da..En fin bil foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 noen seriøse her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko_e30 Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 hva ligger disse på? tenkt på å selge min, men vurderer å bare ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 aner ikke. spørs vell om den er strøken osv. kan påstå min er ganske strøken da jeg har gjort alt med denne. og jeg er perfektsjonist. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Er bare å søke på finn og autodb og se hva de ligger på. Denne er jo veldig pen å se på og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Har du fått no bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 et på 50k. men er litt usikker på om bilen skal selges foreløpig og for den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 er bilen solgt??? feet bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 bilen er ikke solgt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 bumper denne da den nå er bestemt at den skal selges : ) sideskjørtet på førersiden må lakkeres opp igjen, dette kan bli gjort før eventuelt salg. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Hvorfor må sideskjørtet lakkeres på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg