knut-o Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Er simons eksos bra? kul lyd osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 jepp har det på min, bårker ikke fo mye, og ikek for lite men nå har jeg 6er da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Er helt greit, men ruster opp etter ca 2 år. Hadde 2 stk Simonsanlegg på isbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 På min 320, så har jeg simons dtm bakpotte(samme som mysild). Vet ikke helt hva jeg skal si.. Er litt snerr under gasspådrag, men det høres best ifra utsiden! På langkjøring er det stillt å rolig Skal kvitte meg med simons potta.. Har litt lyst på sebring, eller scorpion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Er vel langt ifra det beste du får, men funker vel, får det du betaler for stortsett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Høres jo egentlig genialt ut da. Ikke slitsomt å kjøre langt med, men bråkete nok til at bestefar som kjører i 50 i 80 sonen tar hintet når man freser forbi Edit: Btw Dr_S, hvordan er simons-lyden på en 4-er kontra en 6-er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yxrkt Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Er helt greit, men ruster opp etter ca 2 år.Hadde 2 stk Simonsanlegg på isbilen. er det ikke 3 års garanti på de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Er helt greit, men ruster opp etter ca 2 år.Hadde 2 stk Simonsanlegg på isbilen. er det ikke 3 års garanti på de ? Samt, var det da rustfrie eller standard?` For hvis rustfrie, er ikke litt av poenget da borte at dem ruster...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 e30en har hatt simmons på i 4 år, og der er ikke annet enn litt overflaterust her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut-o Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 ok, da høres simons helt greit ut da takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Det er helt greit så lenge man ikke har prøvd noe bedre. Som nevnt får man stort sett det man betaler for på dette området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Mitt var ikke rustfritt, og hadde 2 års garanti mener jeg, så var vel akkurat utenfor. Lyden var helt ok, litt plagsomt på langturer dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacooob Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 eg har simmons rustfritt på min is..synst sjøl att de er feit lyd når du bynner å komme opp i turtal..vertfall når ej hadde i turbo:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Synes det har vært helt greit på min, men innbiller meg at det bråker mer nå enn når potta var ny. Har jo sittet der i nesten 2,5 år og kjørt ca 40 tusen med så kanskje ikke så rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå