Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg kjøpte den på schmiedmann til min... var veldig enkelt å bytte, men mått invistere i en ny plast holder... det er vel den som er sølv på den linken din...

Skrevet
jeg kjøpte den på schmiedmann til min... var veldig enkelt å bytte, men mått invistere i en ny plast holder... det er vel den som er sølv på den linken din...

Jaa.. hvorfor måtte du ha ny holder da? er de dårlige?

er stangen mye kortere eller?

Skrevet
kjøp fra schmiedmann isteden. den er mye bedre. Så slipper du å "modde" som du må med den fra gs.

Ja.. den nettsia har jeg aldri sett.. Takker :D

Men de har jo 2 støkker da.. En som er litt kortere ettersom jeg forstår og en som er korta maksimalt.. Hvilke er å anbefale a?

Skrevet

Jaa.. hvorfor måtte du ha ny holder da? er de dårlige?

er stangen mye kortere eller?

nei, men hadde ikke tolmodighet til å vri den ut som den skal... jeg tok et skrujern og knakk alle klipsene og byttet :-P visste ikke helt hvordan det skulel gjøres, var ung og dum den gang ;-)

Skrevet

Jaja. Den var bra den. Skikkelig stusselig å bruke andre biler som ikke har det, når man er vandt til den.

Den er mer sportslig da. Den er lixom ikke typ racing om du skjønner.

Forresten... Giroverføringen blir litt hardere bare, men det er en vanesak.

Skrevet

jeg kjøpte også shortshiften som er til z3. super enkel montering. virkelig plug&play! og er strålende fornøyd..

Skrevet

Jepp, kjempe fornøyd jeg også. Mye kjappere og mer behagelig med kort gir bytte vandring. Vel anvendte penger, et must he he :-)

Nå hadde brodern installert clutch stopper på sin og sa det var også verdt tenke på hva angår vandring på ting som skal flyttes på under kjøring. Så kansje neste steg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...