bmw2drs Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 ja, har da endelig skaffet meg første bil. meget fornøyd så langt Ting som skal gjøres : - Krystall blink - Krystall tåkelys - M3 speil - Senk, usikker på hvor my, men skal lene den forover - Ny front dette kommer i føste rekke. ellers så har jeg: - Bakrutesenker - Angel Eyes. - Subber - Ny CD. - 17" Sparco. - Div andre småting BILDER PÅ SIDE 2
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Skjønner ikke hvorfor folk vil ødelegge de velbalanserte kjøreegenskapene til en BMW ved å senke mere forran og mindre bak slik at bilen ser ut som dragracebil. Greit det KANSKJE ser bedre sett ut fra skjermklaring, men en skjev bil ser hverken bra ut eller er optimal å kjøre. Tenker da på ræva som må litt ned for å sitte skikkelig i svinger osv. Men klart, hver sin bak og smak
bmw2drs Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 du sier at bilen ser skjev ut om jeg senker mer forran, men slik som hjulbuene er så ser den skjev ut nå også. hvorfor ikke chrome m speil ?
NiFtY Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 fordi det ser jævli ut. Tro meg, min har chrome "m3" speil.
bmw2drs Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 som den chrom ælsker man er tror jeg det vil falle i smak oss meg. men hva vil du anbefale da ?
D.C.V Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Gratulerer med bil, kom med noen bilder Orginale M3 speil Ikke krom, det blir fort veldig jalla..
bmw2drs Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 er det noen spesielle triks får å få inn bildene ? får det f... ikke til. okei, skal vurderes
D.C.V Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Spesielle triks nei Du går inn på "skriv svar" "bla igjennom" og "start uploading!" også kopierer du linken for forum
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Ser skjev ut fra hjulbuene fordi de er konstruert slik. Men den er ikke skjev i utgangspunktet! Om du senker bilen framme vil den se uskjeiv ut men vil i praksis bli skeiv Bare fyre laus for min del, bare mener at mange ødelegger de fine kjøreegenskapene BMW har ved å senke mere forran, da bilen blir lavere forran. Noe som i MINE ser teit ut
bmw2drs Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 når jeg har trykt på start uploading så kommer det opp etter en stund : GENERAL ERROR the file extension is not allowed.. ?
bmw2drs Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 Ser skjev ut fra hjulbuene fordi de er konstruert slik. Men den er ikke skjev i utgangspunktet! Om du senker bilen framme vil den se uskjeiv ut men vil i praksis bli skeiv Bare fyre laus for min del, bare mener at mange ødelegger de fine kjøreegenskapene BMW har ved å senke mere forran, da bilen blir lavere forran. Noe som i MINE ser teit ut ja det er sant som du sier. men va jør vel ikke en uerfarn 18 åring får utseende ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå