Bmw Mathias Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Hei! Kjøpte meg ny bil, E34 520i 1988. Da jeg skulle sjekke hva det var av stereo annleg i den, ble jeg skuffet. Er det 4" bak og bare noen små diskanter i dashbordet? Er det plass til 5" i døra? Tenker at jeg skal bygge litt nyere stereo annleg, håper alle forstår! MVH Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Eg har ein 90mod 520 og der er det diskanter på dashbordet, 5,25" nede framfor dørene og 5,25" bak. Dvs 2 vegs komponentsett framme og koaksialhøgtalere bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 skal se om det er slik på min også....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 det er slike, men er det vanskelig å skifte dei, og forandre kabler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Alt er jo relativt! Eg syntes ikkje at det var vanskeligt. Eg trur det var på høgre siden at det var litt trangt. Eg festa den nye kabelen på den gamle og drog den gamle ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 hmmm! det med å feste nye i gamle virker jo genialt! men eg tenker kanskje på å seperat forsterker bak til frontsett og bak høytalerene. Eg kan jo kanskje trekke dei under listene? teppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Det er plass mellom list og teppe. Eg har straumkabelen på høgre side og signalkablene på venstre side. (straum og signalkabler skal væra adskilt pga støyproblemer) Høgtalerkablene er på begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 ok, men eg tenker nok at eg skal få bilen til å oppe å gå før eg begynner å tenke stereo annleg. Er det en ide å få bassrefleks portene gjennom skipose luka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Både bassrefleksportene og basshøgtaleren(e) bør gå igjennom skiluka og det bør væra tett mellom kassen og bagasjerom (dvs at all trøkket skal gå igjennom skiluka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 tenker å lage ein kasse der elementa peiker bak i bilen, og at bassrefleks røra kommer ut fram i bilen. Då blir kasse "fast" i bilen på ein måte. trur det er 4" i bilen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå