berntsen Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 gjelder en e34 med m50b25.Skal gi ECU signal via brebonds lambda sonde og lurer på hvordan eg skal finne ut hvem av di som skal ha signalet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Ligger det du måtte ønske her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ske+linker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Tusen takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Sent, og jobbet vannvittig mye denne uka også, bla med E36 som merkeverksted hadde gitt opp, hvor jeg fant 9 feil etter 30 min... Strandveien fant ikke feil. Kunne linet opp kabler og farger til deg, men litt sliten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Ja eg trenger bare vite hvilken av di to hvite som er signal. Men ska nok finne ut av det. Er på jakt etter pinne på hjernen turtallet er også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 70 (gul)og 71 (sort) er signal inn til ECU, brun er jord og grønn/blå er fra oksygenfølerens varmerele. 74 er turtall ser det ut som, og kommer via bla datakontakt pin 11. Hvis dette er samme motorstyring som du har. Stemmer det ikke kan du gi beskjed skal jeg hente opp andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 eg har to kvite ein svart og ein grå ledning eg. hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 eg har to kvite ein svart og ein grå ledning eg. hmm.. Ja, på kabelen til lambda har du det. Men på kontakten til lambda på ledn.nettet på bilen skifter den sorte & den grå, til sort & gul. Har samme problemet som deg, bare at jeg skal ha signal inn på tilleggs sprut.. Vet enda ikke om det er den gule eller den sorte som skal brukes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Signalet kommer fra pin 2 på kontakten. Mener å huske at det står nr inni kontakt. I allefall er det nr 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Tusen takk Da blir jeg ferdig å koble opp sprutet i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Skal sjekke dette i morgen på min også for nå drikker den bensin som ville h...... og går som en ræv på tomgang og lavt javnt turtall. Takker for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Skal sjekke dette i morgen på min også for nå drikker den bensin som ville h...... og går som en ræv på tomgang og lavt javnt turtall. Takker for info. LMM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Den var jo fin før eg turbo konverterte?PÅ tomgang skal da jo ha nada å si om den sitter en turbin på utblåsen. Eneste kan være om den er fintfølende på hvordan den sitter på slangen... altså om kontakten skal ligge eller peke oppover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå