aslex Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Hei! Jeg er på jakt etter M5 fram fanger og bakfanger, Og kjøper gjærne brukt. Er også interisert i M5 speil og den listen på bagasjeromlokket. Fra det ene til det helt andre så Er jeg også på utkjikk etter en servo pumpe til bilen min. 98 mod 523ia. Bare å sende en Pm vist du har noe. Takker på forhånd.
Gjest Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Har noen M5 fronter på lager.. kan selge til en hyggelig pris da det er litt feil på de... det er snakk om at de bygger 0,35 cm for kort på begge sider. Har selv montert på en bil og det så meget pent ut! jeg valgte å sette den helt inn på ene siden og la det bli litt større glis på andre siden. Inkludert tåkelykter for 1800,- http://www.stimport.mystore.no/ds_produ ... ucts_id=80 Kun fronten 1000,-! Dette er under kostpris!!!
aslex Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 Dette hørtes ikke så domt ut:) Hvor i landet er det du holder til? Den kommer rett fra fabrikk eller? ikke lakket bare grunnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå