tribal167 Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Selger hjemmekino anlegget mitt, pga kjøp av anlegg til bilen. Det er kvitteringer på tilsammen 16000,- Det jeg selger er en Rotel RSX965 Dolby reciever, ganske stor. Den kostet 12000,- ny. 2 stk middels store front høytalere, 2 stk bak høytalere 1 stk center 1 stk Dvd spiller LG. Selges samlet med kabler, GI BUD ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tribal167 Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Kan også byttes mot bilstereo, eller noe til E36 coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 ca pris ja. hva bilstereo er du på jakt etter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tribal167 Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 hadde tenkt meg rundt 6000,- Jeg er på jakt etter alt av anlegg egentlig, bare å komme med forslag. Bytter evt også i e36 coupe deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 10" subber i og uten kasse, 12" subber i og uten kasse, 15 " i og uten kasse, 800 watt til 2000 watt forsterkere +++. Har ein god del bilstereo.. Så ka er du på leit etter? Send pm. Mvh Bjarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tribal167 Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 10" subber i og uten kasse, 12" subber i og uten kasse, 15 " i og uten kasse, 800 watt til 2000 watt forsterkere +++. Har ein god del bilstereo.. Så ka er du på leit etter? Send pm. Mvh Bjarte Spørs hva du har av merker det, bytter ikke bort mot noe skrot som ikke er verdt en dritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FEDNO Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 jeg har en pioneer dvd spiller til bil som tar 6 plater av gangen http://www.pioneer.no/no/products/25/11 ... index.html den er hentet fra usa... men den er vertfall helt sinnsykt fet si i fra hvis det er noe av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tribal167 Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Har allerede dvd spiller i bilen, men er på jakt etter ny. Helst med skjerm og touch screen, det var vel ikke det på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FEDNO Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Har allerede dvd spiller i bilen, men er på jakt etter ny.Helst med skjerm og touch screen, det var vel ikke det på denne? nei ikke skjerm på den, er en ren spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå