OLEZZ Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 Er ikke helt sikkert. kommer ann på hva folk vil gi. forslag?
stiann Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Har bydd 1000kr, men det synes du kansje var alt for lite
OLEZZ Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 ja. var litt lite. Det går for 4000 eller. Det er rimelig billig for skinn interiør. Fant ut at det manglet midtarmlene, og er småslitt på standard stedet, altså kantene på forsetene. Ellers ser alt bra ut. Vasket interiøret med autoglym leathercleaner. Da ble det bra Kan forresten bytte mot sportseksos til e36 320.
stiann Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Det er rødt og slitt, så tror nok det kan bli litt vanskelig og bli kvitt. Kan strekke meg til 2000 men det er helt maks av hva jeg kan gi for et sånt interiør
OLEZZ Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 hmmm. du har det ledende budet. så får vi se
OLEZZ Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 hmm. til jeg ikke gidder mer Får se ann aktiviteten litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå