Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg titta under bilen i dag, å la merke til at bakakselen var ganske oljete.

Men har aldri merka noe søl/flekker i garasjen. Den er bare oljete, noen som vet hva dette kommer av? Er det noe å være bekymret for?

Takker for svar! :D

Posted

hvis du ikke vet sist det var byttet på diffen, eller det er lenge siden ville jeg ha byttet olje på den så du er sikker på at du har rett nivå.

prøv og vask diffen før du bytter så ser du kansje hvor d lekker fra. Kansje det bare er pakningen på lokket..

Posted
hvis du ikke vet sist det var byttet på diffen, eller det er lenge siden ville jeg ha byttet olje på den så du er sikker på at du har rett nivå.

prøv og vask diffen før du bytter så ser du kansje hvor d lekker fra. Kansje det bare er pakningen på lokket..

Ok, skal prøve på det. Kjøpte bilen rett før jul, så jeg vet ikke når oljen ble byttet sist.

Hadde uansett tenkt å bytte, for sikkerhetens skyld.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...