wagon Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Hei, Nå som WRX´en er solgt trenger jeg et billigere leketøy inntil videre og skal dra å se på denne idag. Er det noen som kjenner til den? Noe å passe på? Vanlige feil på disse man skal se på ? Prisen er jo meget bra, derfor jeg spør.
Daniel07 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Hei! Kjenner desverre ikke til den! Har lurt litt på å se den selv. Hadde ikke denne automat gir? Minnes det i fra finn.no da den stod der i noen dager.. Anyway, la meg vite hvordan det går. Lykke til.
wagon Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Hei!Kjenner desverre ikke til den! Har lurt litt på å se den selv. Hadde ikke denne automat gir? Minnes det i fra finn.no da den stod der i noen dager.. Anyway, la meg vite hvordan det går. Lykke til. Ser ut som det er manuell, hvis det er automat er den uaktuell. Men skal se på den om par timer hvertfall, grundig. Er den bra slår jeg til. Oppdaterer tråden senere idag.
Eksos Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Mener jeg har hørt at det egentlig er en 318i(s?) Tror det var denne en kompis av meg ringte på nemlig, han sa at det var en org. m3, innsisterte på akkurat dette. Men når kompisen min spurte hva som sto i vognkortet kom det fram at der sto 318.. Dersom det er en original en ville jeg sjekka om rammenummeret er originalt, virker litt spessielt.. Som sagt så er jeg ikke sikker på at det er denne, men sjekk opp
Daniel07 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Bilen er uaktuell med automat, ja det har jeg full forståelse for. Tror han mener en annen 318 is, jeg vet nemlig om en ombygd en som er 318. Bilen er jo bare kjempefin ivertfall, det blir et gromt glis på deg om du finner ut at du vil ha`n.. La oss alle stille be til BmW guden om at det er manuell..
Ad|oS Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Så jo unektelig pen ut, og prisen er det hvertfall ikke noe å si på dersom den faktisk er orginal M3 og km-stand stemmer- D.C.V. Ble ikke M3 levert med automat i USA? Er ganske sikker på at jeg har lest det et eller annet sted hehe
D.C.V Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Vel jeg tror ikke det Leste en plass om at ingen M biler er levert med automat.. Angående US M3, ikke en ordentlig M3..
wagon Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Da har jeg vært å sett på den. Det er en original M3 som er tatt inn med 318iS motor av en eller annen grunn, og i ettertid satt i M3 motor. Så bilen er en org M3 på en måte. Bilen var bra den, noen ting å sette finger´n på var det selvfølgelig. Regga som en 318iS i vognkort, men er betalt tollavgift og kan registreres som org M3 i vognkort om man vil det (ifølge eier). Alt av kvitteringer medfølger.. Skal bestemme meg ikveld om det blir handel, er mulighet for det.
Daniel07 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Så rart, ja antar at det er en måte for å få bilen billigere inn til landet. Ønsker deg videre lykke til.
wagon Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Er litt usikker i.o.m at den ikke er godkjent hos biltilsynet, om det kan bli problemer ? Selv om det er en org bil og tollavgift er betalt. Skal se på en til tenker jeg før jeg bestemmer meg for noe. Husker det var en liten diskusjon angående denne i fjor på forumet, skal søke å se om jeg finner igjen...
bård Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Hvis bilen registrert som 318 så er det betalt avgifter deretter, og har den da ikke vært i Norge i 10 år må det betales mer i avgift for å ha alt på stell. Og sålenge det står 318 øverst i vognkortet, vil det aldri være en orginalbil selvom den engang har vært m3. Ville sjekket grundig med biltilsynet.. Tror denne ble diskutert på bmwccn tidliger i uken..
wagon Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Hvis bilen registrert som 318 så er det betalt avgifter deretter, og har den da ikke vært i Norge i 10 år må det betales mer i avgift for å ha alt på stell. Og sålenge det står 318 øverst i vognkortet, vil det aldri være en orginalbil selvom den engang har vært m3. Ville sjekket grundig med biltilsynet..Tror denne ble diskutert på bmwccn tidliger i uken.. Ja derfor jeg er litt skeptisk. Må sjekke litt med BT før kjøp hvertfall, kan jo bli ett problem når den skal kontrolleres neste år. Det gidder jeg ikke.
Viko Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Ville vert skeptisk eg og, en kompis tok inn en orginal M3, med 318is rammenr. Så den finnes litt snusk ja, dette gjorde han pga avgift i hk. Skilt nr på denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå