wagon Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Ville vert skeptisk eg og, en kompis tok inn en orginal M3, med 318is rammenr.Så den finnes litt snusk ja, dette gjorde han pga avgift i hk. Skilt nr på denne? Skiltnr K* *6877
bård Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Sto det ikke i vognkortet når den var førstegangs reg i Norge da? Men er den tatt inn som 318 må jo ombyggingen til m3 godkjennes igjen, og da trengs hvertfall papirer på motor og drivverk som står i den nå..
wagon Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Sto det ikke i vognkortet når den var førstegangs reg i Norge da? Men er den tatt inn som 318 må jo ombyggingen til m3 godkjennes igjen, og da trengs hvertfall papirer på motor og drivverk som står i den nå.. Så ikke f.g.reg i norge. På brreg står det førstegangsregga i 99, men på vegvesen.no står det at den ikke er kontrollert enda.. dvs den må være regga i norge i fjor. Er bare motor som var 318, og nå M3.
carlhaakon Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 har sett denna bilen før, ligget ute til salgs veldig lenge. rart de har bytta motor i den til IS egentlig folk bytter jo fra IS til M3 og ikke motsatt
Viko Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Ville vert skeptisk eg og, en kompis tok inn en orginal M3, med 318is rammenr.Så den finnes litt snusk ja, dette gjorde han pga avgift i hk. Skilt nr på denne? Skiltnr K* *6877 Okay, da er det ikkje den bilen eg tenker på.
Jesse Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Da jeg snakket med han for en stund siden var clutchen gen og endel andre div. Virket helt fjern spør du meg.
Viko Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Bilen er nok sikkert ein orginal M3, men før import vart det bytta til en 318is motor for å spare 100 og leif tusen i avgifter, denne bilen må nok vises BT med M3 motor i, og da kommer det godkjent ombygget til M3 i fra 318is i vognkortet.
Viko Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Ville heller anbefalt deg denne. Da eg såg denne sist var den dønn strøken. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1903416
Ellingsen B. Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Jeg prøvde denne M3n for noe over ett år siden..Syns alt virket så rart mtp papirer og hva som hva m3/318 så jeg droppet det. Bilen virket i seg selv fin, men mtp videresalg er det vel vanskelig..
Eksos Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Dersom den er regga som 318is må jo hk avgiften betales ved ombygging, og den er på rundt 1000kr pr hest? Tror importør har begått en mindre klok avgjørelse da han tok den inn som 318is...
Viko Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Dersom den er regga som 318is må jo hk avgiften betales ved ombygging, og den er på rundt 1000kr pr hest? Vist bilen har vert registrert i Norge i 10 år, er det gratis, men det stemmer med 1000kr pr. hk
Jesse Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Har noen kjøpt denne bilen nå?? Ser han satt den ned til 170 =)
wagon Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 Har noen kjøpt denne bilen nå?? Ser han satt den ned til 170 =) Nei står enda i drammen. Den prisen fikk jeg når jeg så på den sist... Men er skeptisk til denne! Rar historie på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå