joooho Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 lurte litt på å selge bilen min,men er litt usikker på hva man skal forlange for den. bilen er en 318is -94 mod, mørkegrønn.har gått ca 196 00. nesten helt nye 18 toms felger med 225/40 dekk. ellers er d el takluke,vindu,shortshift, m3 seter,m kule og ganske greit stereoanlegg(pioneer og infinty) den er også lakkert helt ned fremme og er senket 30mm fremme. er ikke noe jallamekk på den og bilen ser ganske diskre ut. er noe småtteri men alt i alt fremstår bilen som veldig fin. kan vel også nevne at bilen kun er brukt til langkjøring de snart 2 årene jeg har hatt den. takker for innspill ps : bilder kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joooho Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 det er det jeg er litt usikker på. hadde håpet på forslag/tilbud. ikke under 55000 ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Power Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 bilder? km.stand? historikk? Tidligere skader? Etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joooho Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 har gått 196 000 km. ingen tidligere skader. skal få sjekket opp ang historikken. får ikke tatt bilder akkurat nå pga ferie i spania. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg