HellFire- Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Hva heter den lakken som er på kanalene på E36? Ser ut som apelsinhud. Hvor får jeg kjøpt den?
bård Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Det er ikke lakken som lager struktur, men bodyskyds under som gir lakken den strukturen på kanalene. Fåes vel kjøpt over alt hvor de selger, lakk samt mange rekvisita forretninger som biltema osv..
MGR Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 nja riktig det.. men blir appelsin struktur på lakk også.. alt som blir lakket stående.
HellFire- Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Har det et annet navn enn: bodyskyds ? Det gir 2 treff på google.
Dirty Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 er jo det værste jeg ser på e36 skal du lakke helebilen slik ?
ChrZZ Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 er jo det værste jeg ser på e36 skal du lakke helebilen slik ? Eller kanskje han skal lakkere OPP den delen av bilen? haha Nei, sleng på noen sideskjørt eller få den delen av bilen lakkert. Er en grei DIY her --> http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4619
HellFire- Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 Greit nok det er stygt. Men det er der for en grunn. Personlig synes jeg steinsprut og ripete lakk er mye styggere
bård Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 nja riktig det.. men blir appelsin struktur på lakk også.. alt som blir lakket stående. Hvis du får like grov struktur i lakk som i bodyskyds på kanalene så bør du holde deg LANGT unna alt som heter lakk..
Mr_///M Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 nja riktig det.. men blir appelsin struktur på lakk også.. alt som blir lakket stående. Hvis du får like grov struktur i lakk som i bodyskyds på kanalene så bør du holde deg LANGT unna alt som heter lakk..
Dirty Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Greit nok det er stygt. Men det er der for en grunn.Personlig synes jeg steinsprut og ripete lakk er mye styggere har skjørter med vanlig lakk jeg, ikke steinsprut
HellFire- Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 Greit nok det er stygt. Men det er der for en grunn.Personlig synes jeg steinsprut og ripete lakk er mye styggere har skjørter med vanlig lakk jeg, ikke steinsprut Ja, men iløpet av et år har lakken blitt full av riper/steinsprang og det flasser av. Er derfor jeg vil ha på bodyskuts..
JoCCe Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Tror du har fått svar på at det er struktur masse/ steinsprut masse på kanalene Finnes i forskjellige typer, pass bare på at den er overlakker bar så Å det blir da ikke apelsin struktur på alt man lakker stående, da sparer man får mye på lakken Nye HS lakken strekker seg jo så fint på det aller meste så er lakkerer så
bård Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Tror du har fått svar på at det er struktur masse/ steinsprut masse på kanalene Finnes i forskjellige typer, pass bare på at den er overlakker bar så Å det blir da ikke apelsin struktur på alt man lakker stående, da sparer man får mye på lakken Nye HS lakken strekker seg jo så fint på det aller meste så er lakkerer så Hehe. det jeg også mener, man snur ikke en bil rundt når man lakkerer den sånn at man bare lakker ovenfra og ned(som på et tak)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå