MPowered Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Da tiden min ikke strekker til, ser jeg meg nødt til å selge. Hyl ut om det skulle være noen spørsmål Edit: Nå selges den ferdig godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko_e30 Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 smud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 hva menes med småfiks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Hengerfeste var tøft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Hengerfeste er stilig ja =) Nei hadde tatt det av om jeg hadde en heil diffuser liggende. Den på bilen er jo skåret i pga feste... Dårlig kontakt i passaskjerside fremruten, dårlig hondbrekk, og demperne bak må nok skiftes. Det jeg kan komme på nå i farten hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 var billig vis bilen er i godteknisk stand, er vel ikke 316 understell =? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Nei,den er dokumentert helt lik en m3 teknisk. Er bare chassis som er igjen fra forrige bil. Dette har jeg papirer på. Motor, gir, bremser er meget bra. Noen støtdempere må kansje sjekkes ut litt nermere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Bumper denne da jeg har oppdatert annonnse. Selges nå godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Vil det si den er EU ok også? Med de reparasjoner det måtte medføre? Og da på skilter klar til bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Det er jo ikke ille pris dersom den er godkjent og good to go Skal faktisk ha den i bakhodet, selv om det var coupe jeg ville ha neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Vil det si den er EU ok også? Med de reparasjoner det måtte medføre? Og da på skilter klar til bruk? Den brukes daglig, så skilter har den alltid hatt. Brukes daglig. Eu godkjenner den ikke helt med det første, alt etter responsen. Pris er diskutabel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Tenkte ifm. at den er begjært avregistrert pga. manglende eu-kontroll... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Ja, jeg har også tenkt litt på det med tanke på at biltilsynet skal ha den inn nå. Krever de eu med en gang, må jeg ordne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Så ut som en pen bil, den bør du få solgt lett spør du meg:) Om jeg får solgt min M3 skal jeg ta kontakt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Selges også eu ok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg