Gå til innhold

Useriøst verksted i Trondheim!


ruberhai
 Share

Anbefalte innlegg

For å få ut litt av min aggresjon vil jeg overhode IKKE anbefale noen av dere å levere bilen til et bilverksted på Heimdal i Trondheim!

Leverte bilen for sjekk av bakstilling og pga av oljelampe lyste ved oppstart.

Av egne erfaringer tok jeg et bilde med mobilen av km-stand før levering.

Fikk beskjed om at bilen var ferdig og kunne komme å hente den.

Det første som møter meg er to ferske kantinger av bakfelgene.

Fikk tak i mekanikeren og han nektet og påsto bilen ikke otrent ikke engang hadde blitt prøvekjørt. Konfronterte da mekaniker om km-stand, og at bilen hadde blitt kjørt 1,1 mil. Han ble da litt rar i maska og begynte å bortforklare seg. Fikk beskjed om at feilen med oljelampa hadde blitt utbedret, så det var ialefall en lettelse. Men neida!, første som skjer da jeg starter bilen er at feilen er akkurat den samme som før levering!

Lurte da på hva de hadde gjort med bakstillingen, og dette hadde de ikke hørt noe om påsto de. Dette var en av hovedgrunnene til leveringen, så ble da lettere irrert!! Fikk da mekaniker til å sjekke dette mens jeg var der, feilen er at bilen er rundt 2 cm lavere på ene baksiden og lager ulyd, men dette fikk jeg høre var heeelt normalt og at dette kunne ha noe med "skjevheter i chasiss" ?.. Sjekket heldivis dette med noen serriøse mekanikere i ettertid og fikk konkludert med at slik skal det ikke være.

USERIØST! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...