peder87 Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 er det selv luftene kjølevæske system på e34 525tds 1995mod? ekspansjonstanken sitter helt oppe ved frontvinduet og ser ingen lufte skrue på radiator.
Kjell Z3 Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Da er nok lufteskruen på toppen av termostathuset. Det er den på 535i som også har reservoaret ved frontruten.
peder87 Posted June 2, 2008 Author Posted June 2, 2008 kan hende det.. vet det er en lufteskrue på termostathuset men den er under nivået på radiatoren på denne motoren. må av med ekspansjonstanken for å få åpnet luka inn til varmeapparat viften tror jeg. greit og vite om jeg slipper å lufte i mange dager for å få bort luften:P
BMW 2002 Fredrik Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Den er selvluftende! Bare å fylle på og starte motoren for så å etterfylle etterhvert.
peder87 Posted June 3, 2008 Author Posted June 3, 2008 supert satser på at du har rett hehe vet iallefall at mange andre bmwer er vansklige å få luftet.
BMW 2002 Fredrik Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Ikke nødvendigvis om du vet hvordan det skal gjøres. Men fadern har samme bilen som deg, og der er ekspansjonstanken rett forran vinduet, altså det høyeste punktet. Så denne vil og skal lufte seg selv.
peder87 Posted June 3, 2008 Author Posted June 3, 2008 skal tro hvorfor ikke bmw har laget selv luftene system på alle sine biler
BMW 2002 Fredrik Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Ta en tlf til BMW og spør, så poster du svaret her
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now