kevin1982 Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Jeg selger nå min BMW med sårt hjerte pga overgang til større bil. har brukt masse tid på den. nettopp eu-godkjent,senket 35mm med Gul koni sport demper og fjærer(kan justere stivheten på dem),oppgradert bremse klosser og skiver, 19" felger 235/35-19, bytter vifte reim og Air Condition reim, tatt 4hjul justering, alt fra eu-godkjening,4hjul justering og byttet reimer er gjort på bmw i drammen. kvittering på alt jeg har gjort med bilen, bilen går veldig pent og blitt kjørt veldig pent. noen spørsmål eller dere lurer på noe så er det bare å ringe eller sende meg en mail. lyst på bilder av bilen så kan jeg sende dere det over på mail. pris: 130000Kr (kan diskutere litt om prisen) Tlf 92 89 21 14 mail: kevin_hovland@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Kan være greit å legge ut bilder her også. Får nok mer respons da! Blir litt mye styr å måtte sende mail, for å spørre om bilder, og så vente på de. Greit å legge ut hvertfall 1 her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 prøvde flere ganger å legge ut 6 bilder av bilen utvendig og innvendig men de godtok ikke bildene. men kan alltid se om jeg får kranglet med det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Kanskje bildene er for store. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg