mpwr Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Selger greitt skinn interiør til E30 cab. Svarte sportskinn fram stoler, baksete og paneler bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gixxern Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Hvis du har dørsider i sort skinn+ lokket over caben og det er i bra stand er jeg veldi interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noland1 Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Selger greitt skinn interiør til E30 cab.Svarte sportskinn fram stoler, baksete og paneler bak... Hvor mye selger du "panelene/trekkene"bak for Hvis de er 100% selvfølgelig.... Betaler selvsakt frakten jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ando Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 kor mykje for stoler og baksetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpwr Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 jeg selger dette for en kompis, bare ring han og hør om pris =) tlf : 911 37 991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå