verticalescape Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Noen som kan si meg hvilken tank som skal stå der batteriet står i motorrommet på e30? Må ha den der pga turbo, har flyttet batteriet bak. Er det nr 1 her? Eller nr 1 eller 17 her? Trenger også alt for å feste batteriet bak, kan noen lete litt på GS for meg så vil jeg være evig takknemlig Litt vanskelig å bestille deler, når jeg ikke vet hva jeg ser etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 det er vindusspyler tanken jah den tok eg ut når eg bygde i min e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 det er vindusspyler tanken jah den tok eg ut når eg bygde i min e30 Ehh, hvilken av de nevnte skal jeg ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Nr 17 skulle jeg mene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 eg har nr 1... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 eg har nr 1... Kan du legge ut nilde av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Nr 17 for batterikasse. 2 av de resterende kjennetegnes ved at du ser det er en bøy på de. Den siste kan du se bort ifra for den har en festeskrue i plastikk anordning, dette er det ikke muligheter for i batterikassen. (Den er også 2 delt) Rett meg om jeg tar feil. Men mener og huske at det er nr 17.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå