Jump to content

Recommended Posts

Posted

Etter skifte av ekspansjonstank for kjølevæske på min 318i 346L 1999 er det oppstått en hylelyd som er vanskelig å lokalisere. Lyden kan og minne om plystring, og kommer først etter at motoren er gjennomvarm, etter ca 20-30 min kjøring. Lyden varierer ikke med turtall, fart eller innkoblet klutsj. Viftereimen blir ikke varm. Motoren går ellers greit, muligens litt ujevnt på tomgang.

Har noen ide om hva dette kan være??

Posted

kan jo være at det blir preset luft gjennom et lite hul i den ekspansjons tanken.. å det tar jo litt tid for at det skal bli trykk i vannet.. muligens derfor det ikke kommer med en gang...

det var det første som slo meg..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...