berntsen Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Etter å ha turbokonvertert m50b25 så er det litt små problemer. Den går veldig ujavn på tomgang , da eg kjører er den normal ved pådrag men med en gang eg holder jevn gass så begynner den å gå urent igjen. Eg bruker bredbandslambda og kjører signal til hjernen via denne. Hvordan vil bilen gå uten lambda sonde? eg tenker om kanskje bredbondslambdaen er gåen eller noe er galt der. Kjører ca 3,5 bar bensintrykk på tomgang med ekstern BTR.
Turbo-Tommy Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Om du prøver å bruke bredbåndslambda sammen med org ecu?, så vil det neppe funke. Org ECU er ikke laget for bredbåndlambda signal.
berntsen Posted June 3, 2008 Author Posted June 3, 2008 Eg har smallband signal fra sonden også. Glemte å skrive det. Men hvordan oppfører bilen seg uten lambda?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now