Gå til innhold

Bmw m5 motor 315hk++(s38b36) komplett til e30 selges.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei igjen,

Eit slikt kit eg snakker om finner du under tuning på koed (www6484)

Det leveres komplett med;

Motor inkl, motor fester, gearkasse og kardan.

Komplett udstødning.

Ombyggningskit til bremseforsterker.

Radiator, slanger og elvifte.

Div monteringsdeler.

Så eg kan ikkje forstå kvifor du skal forlange meir for ein vare enn kva den koster i butikken.

Difor er eg skeptisk til den prisen du har satt, 40k.

Åååå dette er så bimmers salgstråd..

Gi faen i å mas hvor mye den koster viss du ikke skal ha den. Hvis det er så mye billigere på koed er det vel bare å handle??

40k er en veldig OK pris for alt dette.

Å bevare meg,

Har du sovet dårlig i natt eller? Problemet her er jo at du henger deg opp i mine spørsmål, må jo for faen få lov til å spør selger. Tydligvis må man sende PM heretter pga sånne som deg som ikkje tillater spørsmål i ein salgstråd.

Forstår ikkje kvifor du skal kladde til tråden med usaklige innlegg, du er jo ikkje intressert ein gang, bare ute etter å kommentere meg.

Spørsmålet mit ang pris i forrige tråd står eg fast ved. Ta det gjerne på pm dersom du ynskjer det selger.

Beklager at eg hisset opp "Gudmund N" og øydela interessa hans for varen din.

Skrevet

"Niklas".. De selger ikke disse kittene hos koed lengre og om du skal bestille bare komplett motor og gear koster det 30k og opp alt etter km stand. Også må du ordne resten av det du trennger selv sa de.

Ringte og snakket med de, og de har for øyeblikket ingen motor inne.

40k er en fin pris for alt dette som bmw345tic har her. ;)

Skrevet
"Niklas".. De selger ikke disse kittene hos koed lengre og om du skal bestille bare komplett motor og gear koster det 30k og opp alt etter km stand. Også må du ordne resten av det du trennger selv sa de.

Takk, :)

Skrevet

Supert!

Dette var eit fantastisk innlegg! Du svarte faktisk på spørsmålet i staden for å kritisere, takker så mykje! :)

Skrevet

Å fy f... skal saneelig ikke være lett å selge noe på dette forumet med alle fårståsegpåere. Prisen har selger satt å da er de meget liten vits i kverulere på ditt og datt. Å den er ikke høy.

Skrevet
Å fy f... skal saneelig ikke være lett å selge noe på dette forumet med alle fårståsegpåere. Prisen har selger satt å da er de meget liten vits i kverulere på ditt og datt. Å den er ikke høy.

Er ikke prisen han skal ha for kit`et sitt jeg har noe å si om,men påstanden om prisen på hva en s38 motor koster der denne er kjøpt.

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...