bmwhans Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Jeg kjøpte sorte de lykter til min e30. De passa ikke med de gamle kontaktene jeg hadde så jeg kjøpte et ombyggingssett. dette passa heller ikke. så jeg har laget noe hjemmemekk. Men har nå ingen parklys. noen som vet hvordan jeg skal få lys i de? legge en ledning bort til pæreholderen. men hvor sette jordingsledning...
bmwhans Posted June 3, 2008 Author Posted June 3, 2008 ja men hvor setter jeg ledningen der pæra sitter?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now