kremi2k Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Ønsker å kjøpe brukt hel radiator da min egen er tett som en sil! Bilen er en 6syl e36 320i 92 mod. Ønsker også å kjøpe brukt komplett skinn interiør, var nødt til å legge igjen baksetet oppi nord for å få plass til flyttelastet i min lille bmw. Skulle helst vært sort sport, dørsider og sider bak er ikke prioritert, men interressert i dette også. Er også åpen for interiør i annen farge/ikke sport siden bilen skulle vært EU ok i april, men må være skinn. Er foresten til Coupe. Noen I norge må da ha noe av dette, så gi meg din pris! Bor foresten i trondheim, så setter pris på å få sendt radiator pr. post. Interiøret kan jeg hente selv så snart jeg ikke trenger å pekymre meg for kokende motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremi2k Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Opp Ingen som har noe av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 jeg har radiator fra en 93 320i coupe. 800,- har også interiør, m en d er vanlige tøyseter fra samme bil. (billig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 har flett ny radiator....1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremi2k Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Da var det opp igjen Takk til E36Cab1 som skaffet meg en radiator til en hyggelig pris! Trenger da bare skinn interiør, helst i sort.. Ingen som har? Vurderer også andre farger, så bare kom med tilbud! Nå som jeg har byttet radiator kan jeg kjøre langtur for enkelt å hente interiør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Får du tak i fremstoler har jeg strøkent baksete i sort nappaskinn fra M3 coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå