torf Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Blokk og topp klargjort for turbo Blokk: Honet sylindre O -ringet med piano tråd Planet Org m20b25 veiv Ned dreide org stempler fra 86,tatt veldig lite da planen var å kjøre på E85 Nye stempelfjærer Topp: Sveist kjølekanaler Byttet ventilstyringer på eksos siden Slipt ventiler og ventilseter Planet Nye ventiltettninger Uten Kam og vippearmer Komplett pakningsett til hele motoren og regreim /strammehjul Stort sett alle delene rundt på motoren for å få den komplett følger med Har også girkasse og melllomaksling til 325 Alt ligger i deler,mangler vel nye lager og oljepumpe/vann pumpe Har også Megasquirt II med adapterboard for motronic hjerne.Ikke ferdig loddet. Vurderes solgt pga av veteran prosjekt Gi Bud men ingen skambud
joacim Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 5 tusen for topp og blokk.. med eller uten stempler.. 5500 for alt utenom MS.. det er et bud
torf Posted June 5, 2008 Author Posted June 5, 2008 det er notert,men da blir det heller liggende på hylla alt selges for 10000,- mvh tor
joacim Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 5 tusen 5 hundre av meg for blokk og topp + pakninger.. så selger du ms for et par lapper og 1500 får du sikkert for gir og mellomaksel.. Da har du nesten 10 tusen da.. Ikke meninga og kommemed skambudet mitt igjen, men får i det minste "bumpa" tråden litt
stefan88 Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 solgt, kan gi deg 10000 for topp ,blokk, kasse og pakninger?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now