Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Felgene er til E46. Selges grunnet overgang til større (og mye dyrere :? ) hjul.

Dimensjon er 8x18 foran og 8,5x18 bak, med 225/40 dekk både foran og bak.

Dekkene er av typen Tyfoon Successor, og er utrolig rolige og behagelige å kjøre med. De er veldig retnings-stabile og sporer ikke i det hele tatt :D .

Ser veldig bra ut på en E46, siden de buer fint inn mot senter av felgen. ikke så lett å få tatt bilder av det, men har prøvd så godt jeg kan :D

Både felger og dekk er ikke brukt en full sesong engang. Felgene er strøkne og ikke kantkjørte.

Selges til høystbydende.

Alexander

tlf: 920 44 919

yz2tk19oj5c159a6ezu5_thumb.jpg

0dd29q4ktjzwmgbgnazp_thumb.jpg

1krjj8rf7zrkhx7x6lkg_thumb.jpg

lccz0znmryg8psig1diw_thumb.jpg

0dol58gmx6dx05bob4xa_thumb.jpg

Skrevet

Settet kostet 13 lapper nytt. (8,5 " bak gjorde det en del dyrere vet jeg)

Så litt under halv pris for det det kostet nytt, synes jeg er en bra pris.

6000,-

Skrevet

jeg kan by deg 5000kr, siden jeg i utgangspunktet ikke syns de felgene er så lekre, men jeg er på utkikk etter 18" til en grei pris :)

send en sms eller ring meg på 95223483

Skrevet
jeg kan by deg 5000kr, siden jeg i utgangspunktet ikke syns de felgene er så lekre, ...

HVA I HEL... IKKE så lekre??? NEI - da får du IKKE kjøpe dem altså - hehehe :lol:

Bud er notert bak øret, men ikke helt fornøyd allikevel. Synes fortsatt at 6000,- for felg og dekk er rimelig - but HEY... I'm the guy who's selling, right? :D

Skrevet
jeg kan by deg 5000kr, siden jeg i utgangspunktet ikke syns de felgene er så lekre, ...

HVA I HEL... IKKE så lekre??? NEI - da får du IKKE kjøpe dem altså - hehehe :lol:

Bud er notert bak øret, men ikke helt fornøyd allikevel. Synes fortsatt at 6000,- for felg og dekk er rimelig - but HEY... I'm the guy who's selling, right? :D

Kan strekke meg litt jeg også, jeg er ikke helt umulig å diskutere med, hehe :)

Skrevet
hva er innpresset?

Ikke sikker på innpresset, men de er jo til en E46. Og om du vurderer dem til en E36, så har E36 og E46 samme org. innpress.

Skal se om jeg får sjekket innpresset.

Skrevet

Kan strekke meg litt jeg også, jeg er ikke helt umulig å diskutere med, hehe :)

Som sagt, så synes jeg allerede at jeg har satt prisen til et fornuftig nivå, og ikke har så mye mer å gå på.

Kan ikke selge alt jeg har til spottpris heller :wink: hehe.

Skrevet
Sklir dissa på E39 tru? (2000 mod 520)

Både org innpress og senter er ulikt på E39 i forhold til E46, så tviler litt på det dessverre. Uten at jeg vet 100% da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...