Gå til innhold

Hovedsylinder


Caamilla
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg får kjøpt ny hovedsylinder til clutch? Har en mistanke om at den er gåen eller har en dårlig fjør eller no sånt, var i hvertfall det de mente på verkstedet også :x

Dere skjønner, clutchen driver å svikter, da jeg reiste å henta bilen16Mai i Porsgrunn og skulle kjøre den opp igjen til M&R, strøk den med på halvveien :o ble bare dårligere å dårligere, og tilslutt, ingen clutch. Men så plutselig begynte den å bli bedre, å ble helt fin igjen. Nå er det ca 3 uker siden jeg henta bilen, og har egentlig ikke brukt den bortsett fra 2 dager med prøveskilt. (venter til 1.juli :D)Men igår merka jeg at den begynte å bli dårlig igjen, så jeg tok en kjapp tur rundt feltet for å teste den ut, og plutselig ble den litt bedre :shock: Men ikke helt bra igjen..

Jeg trodde at det kunne ha noe med at bilen ikke har blitt brukt noe særlig siden tidlig i 2007, og kun har blitt kjørt 5 mil i år før jeg kjøpte den, så clutchen hadde rusta fast eller noe sånt.. Merklig :x Men 2 av verkstedene som jeg var innom mener altså at det sikkert har noe med hovedsylinderen å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...