iverseo Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 baksete i sort skinn til E30 M3 selges. Komplett sete og rygg, med nakkestøtter. Ingen skader eller slitasjer. Helt og fint. Passer rett inn i vanlig E30. Bilder kommer fredag. kan sende MMS bilder av setene fra i dag av. kan bringes til kristiansund Gi Bud i tråden vennligst, mer oversiktlig for alle det:) Ikke PM Starter på 2000,- Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løseth Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 du har pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Siste bud er på 2500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løseth Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 regner med at det er budet jeg sendte deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 når avsluttes budrunden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaceout Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Høyner til 2800kr. Regner med at du ikke vil sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løseth Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 byr 3000kr. jeg kan hente i kristiansund hviss du møter meg der eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Budrunden avsluttes når det ikke kommer flere bud på ei stund, altså, jeg kunne tenkt meg 3500-4000. Gidder ikke holde på med budrunden til evig tid. Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løseth Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 ok jeg byr 3500kr . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 4000, Så er setet solgt. Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løseth Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 ok du kan få 4000kr. men da bør tilstanden på baksete stemme med beskrivelsen din =) kontakt meg på mobil nummeret jeg sendte deg tidligere på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 4k for kun baksete?? litt vel dyrt? nå skal ikke jeg bry meg, men synes det var skremmende dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løseth Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 litt dyrt ja. men bare det er i bra stand så er jeg fornøyd. er siste delen jeg mangler på å ha komplett interiør i skinn.å så slipper jeg å kjøre så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå