Dirty Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 skal bytte rådelagerene på m50b28 maskinen min idag. hvor mye moment skal de dras til med ? takk på forhånd
Fliid Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 hmm, er det ikke 30 nm og 70grader mon tro. Dette må bekreftes av noen som sitter med Haynes boka, jeg tar det kun på husken. Den kan inniblandt svikte.
Sir Hofstad Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Trinn 1: 5Nm. Trinn 2: 20Nm + 70 Grader. Bare å spørre vet du
Dirty Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 okei takk takk. hehe ja tenkte å prøve å plage noen andre denne gangen, maser jo endel på deg om div men nå ble det deg likavell. når du mener 70 grader skal jeg bare ha den på 20 nm ? så dra til det klikker. så dra den 70 grader til ?
Fliid Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Drar til 20 nm med momentnøkkel. Nå monterer du en gradskive på f.eks latmannsarm eller annet egnet verktøy (gradskive er slik man kan montere mellom dra verktøy og pipe). Slik jeg har brukt vær gang ivartfall. Kan selvfølgelig montere gradskiven rett på skralla og pipa under den igjen. Bruk momentnøkkel kun til moment
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå