Lilleng Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Hei Leter etter en svart bakluke til tidlig 91' modell bmw e36 - 318i. Fargen på bilen min er Diamant-svart Metallic. Leter også etter frontfanger, orginal eller ikke, med eller uten lakk (helst med). Min er ripete. Håper på mange svar. Legg gjerne til bilde! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Halla har frontfanger med grøftelys farge diamant svart metallic tilsalgs. Pris = Bud. ene grøftelys glasset er limt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Sedan? Coupe? Sjekk på støtdempertårnet på førersida, der er det navnet på lakken din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 er nok sedan siden det er en tidlig 91' 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleng Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Er sedan ja Men fargen på bilen finner jeg ikke ved støtdempertårnet... har sjekket på alle med lommelykt og alt... Noen andre steder det kan stå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 I motorrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleng Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Sjekket der og ja, men visste vel ikke helt hva jeg lette etter... så ikke akkurat etter et tall Får igjen bilen fra reppen snart igjen nå, så prøver jeg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleng Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 "Diamant-svart Metallic" var fargen! Tok sin tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleng Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå