Mr.Cool Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Denne bilen var innom jobben til meg forrige dagen. Måtte bare ta et bilde. Kun en i Norge. Skulle ønsket meg en litt større bank konto. Lekker bil. Ca 2.3 mill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Mange M6 cab i Norge, mulig bare den i den fargen. Sett flere sorte iallefall. Fiiin cruise bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Er mange flere enn én M6 Cab i norge. Er 1 eller 2 bare her i stavanger. Men som H4kon nevner her, kan jo være bare en i den fargen Men ja, deilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 er det ikke penisforlengere de kaller dyre biler? hehe... du må ha en liten snobb for å kjøre denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Å dæven, hvis det er en penisforlenger, hadde det blitt mye grus under forhuden om jeg hadde eid en slik Er litt rart, men nye 6'ern er mye finere å se virkelig enn på bilde. Synes faktisk det er VELDIG stor forskjell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Cool Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Denne eieren er bilgal. Han har også en Q7. Han hadde også en SRT10. Man trenger ikke å ha en liten snobb for å kjøre fete biler:-) Det kan være bare en bil i Norge med denne farven. Min favorittbil er foresten 70' Hemi Cuda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå