|Ole| Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Her kan dere legge ut tips/triks evt nettsider om turbo konvertering av BMW E30! Kan også komme med spm Fant 2 sider med mange gode tips, bakdelen er att det står på svensk. Mange ord eg ikkje skjønte, men fant mange tips fordiom Den eine sida har en del bilder som er ganske geniale nr 1: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=22326&p=1 nr 2: http://forum.lazzat.se/showthread.php?t ... ge=1&pp=20 EN DRØSS MED DIY: http://www.e30tech.com/forum/forumdispl ... rune=&f=33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 NICE! Masse pene bilder med løsninger her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 det syns eg og, å eg trur vi trenge desse...eg lærte iallefall mykje av desse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 fant en side, veit ikkje kor ofte den blir oppdatert eller kortid den sist vart det...er litt trøtt så gadd ikkje leite etter dato hehe http://www.dtmpower.net/forum/forced-in ... egins.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Vet det står en del på e30tech forumene, men det er på engelsk Kanskje vi skulle sette opp en liten oversikt over hva som bør gjøres hvis du skal lade så og så mange bar osv? Orginal komp. på de forskjellige motorene og anbefalt komp. ved så mange bar. F.eks. ved 0,5 bar trenger du størres dyser(hvor store?), tubochip og kanskje en mls pakkning som er litt størrel enn org.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Har et lite spørsmål, på m20-motorer som har fordelern på siden trenger man egentlig turbo chip? Man kan jo justere tenninga selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 for dere som klarer engelsk: http://www.e30klubben.net/forum-t2791.html ja, du kan justere den selv, men ikke akkurat optimalt. men du får ikke chip til en LE-Jetronic motor uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 For dere som vil lære om BMW turbo er det etter min mening bare en side som duger: www.pure-pf.com Det meste står på svensk, men det tar bare noen timer å forstå de tekniske uttrykkene så går alt som en lek. Nivået der inne er vanvittig høyt. Når du er fersk kan du nok fort bli litt forvirret av hva de snakker om der til tider.. Jeg dobblet min kunnskap om BMW turbo minst 5 ganger den første uken jeg begynte å lese der, og det sier vel litt.. BMW er ikke så ulik de andre, en ottomotor med overtrykk er samme tankegang uansett. Forstå dere på 4-takts motoren så faller smådetaljene logisk etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Har et lite spørsmål, på m20-motorer som har fordelern på siden trenger man egentlig turbo chip? Man kan jo justere tenninga selv. Som sagt så får ikkje du chip til dei så du MÅ justere tenninga sjølv...Det går fint men du skal vere heldig om du får det perfekt. Har prøvd det sjølv, funka ei stund. Men man må uansett inn med større dyser og bensinpumpe pga tenningsbank med eingang du går over 0.5 i ladetrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Mener å ha hørt at det er kurant å bruke fordeler fra 745i på disse motorene når de skal overlades,de med LE-jetronic altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 passer den rett i altso? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 hva er så forskjellen på 745 fordeleren? Må man låse av vektene i denne ved ettermarkedssprut også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 noen som kan legge opp links til noen turbo kitts til 320 og 325?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 www.a-dekk.no har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå