antiloop Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=528096
Ad|oS Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Sykt, og virkelig imponerende! Ser godt her hvor vanskelig banen er med tanke på humper og ugjvenheter
mrbatnes Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 den slo ikke loaded m3en hehe. men den har kanskje litt mer motor.. såg ut som den var en smule stivt satt opp for banen.. ble mye homping å spretting i svingene
oddis Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Bøst! Rett fra full gass runde og bråstopp og inn i depotet med brekket på! Way to go
mOMOe Posted June 6, 2008 Posted June 6, 2008 jeg anbefaler alle kjøreglade til å stikke ned å kjøre noen runder på nordschleife. og hvis man først er der så anbefaler jeg også omvisningsturen på nürburgring. da får man se bmw vip lounge og masse andre artige greier man normalt sett ikke får tilgang på. var jo ikke direkte kjedelig å se moto gp løp fra taket på sponsorbygningen heller liksom.
Dirty Posted June 6, 2008 Posted June 6, 2008 kjørere bedre en han jeg, ligger breit i alle svinger med min blodtrimma røde e36. sykt morro kjørt i 20-30 timer på den banne + bedre rundetid. Joda FORZA MOTORSPORT PÅ XBOX360
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now