Jump to content

Recommended Posts

Posted

den slo ikke loaded m3en ;) hehe. men den har kanskje litt mer motor..

såg ut som den var en smule stivt satt opp for banen.. ble mye homping å spretting i svingene :P

Posted

Bøst!

Rett fra full gass runde og bråstopp og inn i depotet med brekket på! Way to go 8)

Posted

jeg anbefaler alle kjøreglade til å stikke ned å kjøre noen runder på nordschleife.

og hvis man først er der så anbefaler jeg også omvisningsturen på nürburgring. da får man se bmw vip lounge og masse andre artige greier man normalt sett ikke får tilgang på.

var jo ikke direkte kjedelig å se moto gp løp fra taket på sponsorbygningen heller liksom.

Posted

kjørere bedre en han jeg, ligger breit i alle svinger med min blodtrimma røde e36. sykt morro kjørt i 20-30 timer på den banne + bedre rundetid.

Joda FORZA MOTORSPORT PÅ XBOX360 :P

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...